czwartek, 13 grudnia 2012

To nie rozdział

Przepraszam z góry wszystkich, którzy weszli z nadzieją, że dodaję nowy rozdział (dam prawdopodobnie w niedzielę), ale muszę napisać Wam o tym filmie.
Ósmoklasiści nie płaczą- holenderska produkcja opowiadająca o dziewczynie, Akkie która kocha football, jednak pewnego dnia dowiaduję się, że ma białaczkę. Walka z chorobą, pierwsza miłość, a także przyjaźń to główne wątki tego filmu. Główna para bohaterów świetnie dopasowana (Hanna Obbeek i Nils Verkooijen), młodzi aktorzy genialnie oddali emocje i uczucia jakie buzowały w ich postaciach.
Płakałam praktycznie przez cały seans, ale gwarantuję Wam, że ten film jest tego warty! Świetny, świetny i jeszcze raz świetny! Daje dużo do myślenia i pozwala inaczej spojrzeć na własne problemy. POLECAM!!!
A tutaj klika slajdów z filmu
Na filmweb znajdziecie w komentarzach większy opis! Jeśli go obejrzycie/obejrzałyście piszcie w komentarzach co myślicie o tym! LINK

7 komentarzy:

  1. Daj szybko ten rozdział no ! :D Ale.. Chętnie obejrzę ten film :)
    Pzdr. Olive ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Film obejrzałam dopiero dziś...jeden z najbardziej wzruszających filmów jakie dotąd obejrzałam...tego nie da się opisać...najbardziej płakałam,gdy z dziewczynki normalnej,kochającą sport,stała się osoba dojrzała,ciesząca się każdym dniem...nic dodać nic ująć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądnęłam to ... przykreeee! Potwierdzam każde słowo moich poprzedników. A Kiedy new rozdział ? :* Czekam i czekam ! <3 Dodaj go szybko błagam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam go wczoraj z bratem w nie których scenach łzy się polały bardzo smutny ale tez troche smieszny i plissss dodasz już rozdział :) plossse ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz oglądałam ten film i ani trochę nie żałuje . praktycznie cały płakałam.:( bardzo wzruszający i ludzie którzy myślą że są niezwyciężeni powinni go obejrzeć i zastanowić się nad sobą.Mi dał dużo do myślenia , opisałabym go lepiej ale wierzcie że brak słów taki dobry.:) dodam jeszcze że w pełni zgadzam się z komentarzami powyżej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny film *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Poryczałam się na maksa

    OdpowiedzUsuń